måndag 9 september 2013

Ett par dagar sen..

Det var ett par dagar sedan jag skrev något på bloggen, men har haft en febrig liten kille här hemma så allt uppmärksamhet har gått till honom! Han håller på att få en tand så han har lite ont och det kliar lite i munnen så har köpt hem morötter som han älskar att äta på när det kliar i munnen. I fredags kom även Mikko (Vincent´s farbror/gudfar) på besök från Örebro! Så roligt och mysigt att ha honom på besök. Dock kunde vi inte hitta på mycket mycket mer än att bara ta det lugnt, men vi hann med lite lek och bus. Även en tripp till stan hann vi med. Sedan har vi inte gjort så där super mycket.
Har hunnit bli klar med två uppgifter, ska bara hålla tal och göra en uppgift till sedan är jag klar med svenska b! Dock är min lärare sjukt seg på att rätta.. Hon har bara rättat tre uppgifter av sju nu? Helt sjukt? Har ju även gjort prov och vill gärna veta hur det gick? Så att jag kan göra om det under Svenska perioden, det var ju därför jag gjorde slutprovet en vecka innan hela kursen slutade.. Aja, ska maila henne imorgon och fråga om det, samt en tid för talet. Hoppas på att bli klar med hela Svenska B innan onsdag! Då jag ska se en film, samt läsa att kapitel i en bok, och skriva lite om det. Så hoppas att det inte tar allt för lång tid bara! Men men, sånt som märks, hoppas bara att det kan bli klart snart....
Nu ska jag snart sova, vill bara ha lite egen tid innan jag somnar då jag har pluggat hela kvällen...

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar