söndag 1 september 2013

En stor dag för grabben!

Hejsan alla! 
Var ett tag sedan jag skrev igen! Men tänker bara skriva när jag känner gör det! Idag tog vi bort ena kanten på Vincents säng, för att se hur han tycker att det är att kunna gå i och ur den själv. Han såg väldigt glad ut när han fick prov ligga den sen! Men vägrade sova middag så blev lite lunch sedan drog vi hem till min mamma som har fyllt år. Sedan hem för o sova lite, men blev inte så lång tupplur och gick super bra att lägga honom där i! Han vaknade på världens sämsta humör! Bara gnäll och inget dög. Men sen fick han till slut i sig lite mat och då blev det mycket bättre! Tänkte då att vi skulle ut o leka, men just då började det vräka ner med regn... Så stannade inne och kollade på video när Vincent var liten! Det tyckte han om! Sedan blev det dags för läggning, måste säga att jag är sjukt stolt över honom! Utan välling, inget skrik vid tandborstning eller någon protest när han skulle sova! 
Sjukt duktig kille jag har! 
Efter han somna så skulle jag göra köart min uppgift.. Men den är så svårt och konstig så tror nog att jag måste prata lite med läraren först innan jag kan försätta...
Men sen skulle ja in o hämta täcke o kudde (har en gästsäng där inne så brukar ligga i den tills Vincent har somnat) men då råkade jag väcka honom, är ju klumpig som jag är... 

Men imorgon är det full rulle! Först öppna förskolan (myran) , sen hem o sova lite för Vincent, sen ska vi hem till Annica och Harry och äta tårta! MUMS! 
Lite bilder från idag! 
Nu ska jag sova! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar