söndag 22 september 2013

Söndag!

Vi har gått och blivit sjuka så har inte velat uppdatera något, utan bara myst med lillkillen då han blir så kramgo och extra mysig när han har feber.
Igårkväll var en mysig kväll!
Först så somnade Vincent redan vid sex, sedan så satt vi vuxna och tog det lugnt, precis när jag hade tagit det lugnt och skulle börja plugga så vaknade såklart Vincent igen, men han satt mest i soffan och tittade på tv. Sedan så la han sig ner lika så hans far. De båda somnade framför en film vi satt och kolla på. Men jag var ju såklart tvungen att se klart den, haha!
Efter det tänkte jag med sova, men hade så himla ont i halsen så kunde inte somna. Så satt och kolla igenom nya uppdateringen på telefonen. Jag gillar den faktiskt, förstår inte varför folk hatar det så mycket? Känns ju som en ny telefon, vem gillar inte att ha nya telefoner? Hehe!
Nu sitter Vincent och leker lite i soffan, han är också sjuker, tror dock det är mest tänderna som är på g som gör ont, och gör så att han får feber.
Så nu tänkte jag passa på att försöka plugga lite grann, om Vincent tillåter de vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar