onsdag 11 september 2013

Onsdag


Hello! 
Idag har det varit rätt soft dag idag. Fick dra upp Vincent som vanligt halv sju, sedan i med frukost och på med kläder. Han börjar ju kl 8, men jag total vägar att stressa och går heller upp mycket tidigare och myser lite på morgonen än att gå upp 30 min innan man ska iväg. Lämningen gick jätte bra, bara lite små gnäll men tog snällt i frökens hand och vinkade av mig. Sedan gick jag och la mig då jag var upp lite för länge igår med plugg. Men vad gör det? Behöver tydligen inte plugga så mycket ikväll, är faktiskt redan klar! Har tal imorgon så kan inte plugga på talet dagen innan för då glömmer jag mer än om jag skulle ha pluggat några timmar innan! Så lika bra att jag kör på samma teknik som förr, har skrivit lite stödord, får se om jag behöver de ens imorgon. 
Men i alla fall, sov sjukt länge sedan upp och vakna till sen hämta Vincent på dagis, fick reda på att han hade ramlat för första gången. Det var en kille som ville krama Vincent bak ifrån och de båda sprang så han ramlade framåt och skrapade upp lite på näsan och pannan, såg även att han hade troligtvis bits sig själv i tungan, men har ätit super bra med mat ändå. Så tror inte det är så farligt. Sen kom vi även överrens om att hämta honom lite senare då han alltid sover över sin tid. Men det gör ju inte oss något. Vi gick till bibblan då jag skickade efter en bok igår som jag ska ha till sista uppgiften i skolan, så det tog inte alls lång tid vilket jag blev lättnad över! Men jag känner mig själv kan inte göra nästa uppgift heller då jag har massor med samer i skallen och nästa uppgift handlar inte alls om det, och då kommer samerna försvinna från min skalle, hehe här kommer lite bilder från dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar