fredag 20 september 2013

Stressig dag...

Idag har vi stressat runt lite över allt känns det som.
Men skriver kanske om dagen i ett annat inlägg, för nu tänkte jag skriva om  att jag håller på att uppdaterar min telefon (iphone har ju en ny uppdatering) så just nu håller den på att säkerhets kopieras till datorn, sedan blir att uppdatera den! Men just nu vägar lillkillen att sova, yaay! så kan inte plugga... Får verkligen ingen ro när han är vaken. Plus att jag börjar få lite ont i halsen, hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk nu! Känns som om det inte var så länge sen jag var sjuk heller...  Men men, tänkte bara klaga lite hehe!
Har så sjukt ont i kroppen nu med efter all gång både på stan och ikano!
Hoppas att detta inte tar allt för lång tid så att jag kan bli klar snart.
bjuder på en gamla bild på Vincent så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar