onsdag 4 september 2013

Onsdag!

Hejsan onsdag!
Idag har jag varit jätte trött tills vi hämtade Vincent på dagis, gick och handlade lite sedan drog vi hem och jag började att städa och tvätta(vet inte vart den energin kom ifrån) sedan blev det mat, diska upp, bakade kärleksmums. La vincent och tror jag är klar med nästa uppgift! Fått massor gjort idag! Härligt! Sedan satt jag och kolla på tv själv (då båda mina grabbar la sig tidigt idag), sedan ringer Tessan och vi pratade lite skit! Skönt när man satt här ensam i mörkret! Insåg också precis att vi måste skaffa mer ljus lyktor och sånt, blev väldigt mörkt här inne när vi tände alla ljus hehe! Men i alla fall imorgon blir det att lämna Vincent på dagis sedan in till stan för möte, sen lite ärende sedan till skolan för att göra prov! Vet inte ens vad provet handlar om!!! Sjukt nervös... Måste hinna äta något i mellan också... Sedan hem och pusta ut lite, sen får vi se vad som händer! Här är lite bilder från idag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar