tisdag 17 september 2013

trötter

Känns som om jag alltid är trött. Men har läst på mitt handikapp lite mer (läs mer om ADD här) , man är oftast jätte trött och har inte så mycket energi. Men inatt har Vincent skrikit nästan hela natten lång, fick nog sova tre timmar inatt skulle jag tro. SÅ kan ju säga att det var en lagom trött kille vi tog upp imorse, men gick jätte bra på dagis idag. Ätit massor och varit jätte glad. Sedan så sprang jag upp och hämtade en macka och sandleksaker till Vincent då vi skulle leka lite med Linnea och hennes lilla syster Melissa. Sedan blev det att gå hem då klockan började bli ganska mycket. Gick och la Vincent vid 6, han somnade men vaknade och skrek igen... Så tror nästan att han inte kan lägga sig så tidigt längre, nu sitter han här och tittar på tv med oss. Snart är det hollywood fruar sedan blir det sängen. Har även hunnit med klart sista svenska uppgiften lite sent men hon sa att jag skulle ta tid på mig att göra klart den, vilket jag har! Så mycket tid. Hoppas nu på ett E, annars vet jag inte vad jag gör...
Nej nu ska jag njuta resten av kvällen sedan sova!
Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar