onsdag 18 september 2013

Glad!

Idag har det varit en bra dag!
Först fick vi dra upp Vincent igen, då han somnade så sent, sedan blev det frukost som han åt lite av. Sedan iväg till dagis, inte ens lite ledsen blev han! Sen gick vi hem,och jag började kolla på vad jag ska göra i religionen och natrukundskapen, så blir att börja med religions uppgiften och få den klar imorgon hoppas jag att jag hinner. Sedan så gick jag och la mig en stund då jag var så himla trötter, efter det blev det en dusch, hämta Vincent. Sen tänkte jag chansa och facebookade min gamla lärare för att se om hon hade tid att ses en liten stund och det hade hon! Så roligt och mysigt att få träffa henne igen och prata lite skit! Sen gick vi hem för att hon skulle på möte, bjöd in mig själv hos min syster och hennes mamma och åt lite mat. Älskar Tessans mat! Den är så underbar! Blev i alla fall hemma gjord pasta och fläskfilegryta! Sen fick Vincent och Miranda leka lite, de lekte frisör och sånt. Gulligt, sen blev det att möta upp hanni vid centrum då jag verkligen var tvungen att ha päron, hehe! Blev även lite juice, sen hem och mysa lite med Vincent, Matti la honom nu kl 8, och somnade ganska så fort! Jag kollade mailen på skolan och såg att min svenska lärare hade mailat och sagt att jag fått E på hela kursen, VILKEN lättnad!
High five till mig själv!
Nej nu måste jag göra uppgiften till religionen och äta päron, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar