måndag 23 september 2013

Redo för nästa!

God morgon på er!
Idag tycker jag att det är rätt skönt att Vincent är lite små sjuk, för jag fick sovmorgon till 9! Så skönt att få sova lite längre då jag satt uppe inatt och gjorde klart religionsuppgiften, men nu är den klar och in lämnad. Ska börjar på naturkunskapen nu snart, Vincent ska bara äta upp sin frukost, sedan åker de iväg en liten stund så jag kan så plugga i lugn och ro, pluggar bäst helt ensam av någon konstig anledning, hehe! Ska försöka bli klar med den här uppgiften idag, sedan börja med uppgift 2 i religion,då jag helst vi ligga före ifall man får F på någon uppgift, det vill man ju helst inte ha, hehe. För senare i veckan blir det att åka upp till dalarna och det vore ju skönt om man kunde ta en lång weekend från plugg. Så nu gäller det att ligga i och plugga så mycket som jag bara kan!
Mår fortfarande inte så där jätte bra, har ont i halsen och känner mig hängig. SUCK! 
Men nu är det tydligen dags för de att gå, så bäst att sluta skriva o säga hejdå, hehe!
Hoppas att ni får en bra dag idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar