måndag 12 augusti 2013

Allvaret är igång!

Vi åkte till försäkringskassan idag, dock fick vi vänta en timma på att det skulle bli våran tur.. Men men, litar inte så mycket på de via telefon så åker heller in så ser man med vad som skrivs på och så där. Men det gick bra, sen gick vi in av en slump på cdmedia, tror jag att affären heter? Men i alla fall hittade min perfekta kalender så köpte den, blev även ett fint block och lite överstryckningspennor! Det mesta i hello kitty, så glad mamma här! Här har ni en bild på det jag köpte! 
Allt utom de små postit lapparna köpte på cdmedia. 
Gick även in på bokia för att kolla efter kurslitteratur men de har inga alls, men orkade inte gå till de andra ställena. Så ska kolla på nätet senare i veckan sen. Men köpte de små postit på bokia i alla fall. Sen åkte vi hem, åt lite mat. Sedan blev det läggdags för Vincent, men som vanligt på den senaste tiden har han totalvägrat att somna sjäv, eftersom jag skulle läsa en novell så skrev jag ut den och läste den på hans rum, började även med uppgiften som nu är nästan klar så ligger efter min planering! Ska skriva rent den imorgon på datorn hade jag tänk och se hur många ord det blev o så, fick bara vara 400 ord. Eller exat 400 ska det vara, så får se hur många jag lyckades skriva, haha! 
Men imorgon är det en ny dag och ny inskolningsdag för Vincent! 
God natt på er! Lite random bilder från idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar