onsdag 7 augusti 2013

Seg dag.


Idag har det inte hänt så där super mycket. Mest suttit och tänkt på hur det ska bli imorgon. Har möte på skolan imorgon, kom på nu innan jag gick och la mig att man skulle ta med sin studieplan så fick skriva ut den lite snabbt och lägga den i väskan. Men är jätte taggad och jätte nervös på samma gång! Hehe. Men hoppas att allt går bra ändå. 

Idag hade jag tänkt att baka lite mellanmåls muffins åt lilleman men orkade verkligen inte det idag, ryggen och foglossningen satte stop för det, kanske kan göra det imorgon efter skolan  istället och se om Vincent tycker om de än. Gjorde de när han var mindre och då äälskade han de! Det är typ bara ägg, mjölk, havregryn, banan och russin i dem. Så inga onyttiga muffins! 

Vi har även varit ute och lekt lite idag, men lillkillen ville inte vara ute så länge då han var super trött. Men inte så lustigt när man vägrar att sova middag? Så inte en ända stund har han sovit idag, dock har han vilat en liten stund med det är allt. 
Nej nu är det nog dags att försöka att sova lite, så man är lite pigg tills imorgon. Om jag lyckas somna, sen hoppas jag på att lillebror inte sparkas för mycket så man kan somna istället för att bli helt överlycklig och längta ännu mer efter honom, hehe! Godnatt på er! Här kommer två bilder från dagen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar