söndag 11 augusti 2013

Playdate


Har haft Annica och hennes son Harry på besök här i ett par timmar, massa lek och bus blev det. Men först var Vincent jätte blyg, men blev mycket bättre efter ett tag. Har bakat barnmuffins(sockerfria) så efter fikat blev båda grabbarna glada och nöjda och Harry älskade muffinsarna precis som Vincent gör! Men efter Vincent fått i sig lite mat så blev det att ta på sig kläder för att det var tänkt att vi skulle gå och handla men Vincent ramlade i en stoooor vattenpöl så fick gå hem och byta om, men så började det att regna hade verkligen ingen lust att gå ut när det regnar, även om Vincent älskar det, men allt hans blev ju jätte blött, gummistövlar, skalbyxorna och regnjackan. Så allt hänger på tork, så får vi se imorgon hur det är. Ska försöka ta mig till försäkringskassan och fixa lite även leta efter en ny kalender då min börjar ta slut. 

Ska snart ta mig till affären för är sjukt godissugen! Inte ofta jag är det nu förtiden och har inte köpt godis på ganska länge nu. Så får palla mig dit när jag orkar gå xD. 

Bild från imorse när han var helt inne i tvn och nyvaken trötter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar