lördag 3 augusti 2013

Stammis?

Så ringde 1177 när jag kom hem igår för jag hade så sjukt ont! De sa att det var bäst att åka så träffade en kompis vid rece och vi åkte tillsammans till akuten och satt och vänta i typ 1,5 timme innan det blev min tur. Såklart fick jag samma läkare som sist (som var förra söndagen), han kände även igen mig, haha! Tur att jag gillade honom så mycket så det gör inget. Sen ringde han gyn så var det bara att ta sig dit. Väl där så hade läkaren jätte bråttom sa hon för hon skulle in på operation när som helst. Yaay tänkte jag, hon kommer inte hinna med mig idag. Men hon hann precis! Allt såg bra ut ned bebisen, och jag har bara ont för den där bakterien. Så bara äta penselin och panodil. 


Men idag kommer Jossan och Ninja hit och myser med oss! Får se vad vi hittar på för kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar