tisdag 27 augusti 2013

jahopp.

Hejsan på er!
Var ett par dagar sen sist, men har pluggat järnet och även hunnit med att leka på öppna förskolan och med Harry o Annica. Idag ska jag har redovisning i svenska... SJUKT nervös... Detta görs via skype, vilket gör mig ännu mer nervös tror jag, eftersom jag har ingen aning om hur min lärare ser ut eller låter, haha!
Men hon verkar ganska trevlig när man har pratat med henne via mail. Har mailat henne ett par gånger då jag aldrig pluggat på distans så blev lite frågor jag inte kom under mötet med skolan.
Så idag kl ett kan väl alla hålla sina tummar och tår för mig?
Usch, känns som om man ska stå inför klassen och prata! Hatar sånt med, blir alltid sjukt nervös och mår jätte illa och sånt... Har en lite paus i mitt pluggande då man kan behöva rensa hjärna lite ibland för att komma in på nytt.

Lämnade Vincnet kl 8 istället för 9, vad lite barn det var, haha! De sa att de flesta barnen kommer runt halv 9,9. Hehe, men det gick ändå ganska hyfsat att lämna honom idag, grät ju men hörde honom inte gråta så länge, så tror nog att det gick över ganska fort idag. Men det får de ta med Matti då det är han som hämtar honom eftersom jag har min redovisning då.
en bild från mars i år, så liten han var! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar