lördag 3 augusti 2013

Bra dag!

Idag har det varit en mycket bra dag måste jag säga! 
Först så åt vi frukost och så där. Sedan efter ett tag så var det dags för tupplur, skulle själv inte sova. Men somnade i alla fall, skönt var det. Sen började vi lite med maten, stekte lite kyckling och stoppade den i ugnen. Sen kom Jossan och Ninja på besök! Så roligt! Sen var det mat, mums med kyckling, ris och currysås! Även lite sallad till. Sen efter ett litet tag så gick vi ner till gården och tog fram badbaljan och slangen vi får låna av grannen, så fick Vincent bada i denna värme som har varit idag! Lycklig lillkille och glad mamma som slapp gå så långt för att bada med honom då min smärta är ganska hög just nu! 
Men sen skulle Jossan hem så jag gick in  och grabbarna gick till affären då jag alltid glömmer något när vi ska handla, trotts att jag alltid har handlalista? Haha! 

Får se om vi får matgäster imorgon också, för det blir taco och vet en som är ganska sugen ;) 
Dock tror jag att hon sover eftersom hon inte svarar på mitt sms, men får se imorgon om de kommer som vi sa här om dagen. 

Nu är det dags att göra sig i ordning för sängen! 

God natt på er och hoppas att ni har haft en bra dag i denna värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar