lördag 24 augusti 2013

kul...

Sitter och pluggar just nu, men grannarna över oss har fest. Jag som inte kan plugga med musik utan måste ha det tyst... Tack för den, nu när jag ligger lite efter med... Inge bra musik är det heller... Måste få detta pluggande gjort! Men inte så lätt när man ska läsa på norska och danska, förstå det och skriva en essä om det med sen när ens grannar pimar musik (just nu någon svensk låt "bara rullar fram" heter den så?)... Det är ju inte lite heller, man hör vad de sjunger och allt... Yaay, hade hoppas på att få klart ytterligare en uppgift så jag slapp plugga så mycket imorgon, så att jag i alla fall fick en pluggfri dag denna vecka, för imorgon måste jag veckoplanera mitt pluggande igen, då är det ju även de riktiga dagis tiderna som är tis-tors 08.00-13.00 (beror lite på hur länge han sover).
Hoppas de slutar snart så man kan sitta och läsa och konsternera sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar