onsdag 7 augusti 2013

Igår+idag


Skulle kommit upp igår..
Hejsan på er! 
Kom hem för en liten stund sedan och ligger just nu lite i liggläge just nu av foglossning. 
Men igår var Tessan här och lekt lite med oss, när vincent hade somnat kollade vi på saw 2, sedan gick hon hem. Och jag kollade på mitt älskade tbbt. 
Sedan vaknade Vincent och ville verkligen inte somna om, ha hade ont men vägrade ta medicin. Så vi log och läste lite böcker för honom (det ända som fick honom att lugn), sen då äntligen fick vi i honom en supp i rumpan. Somnade om. Lika så vi.

Idag var det dags för ultraljud och titta på bebisen. Läkaren var 20 min försenad, men gjorde inte så mycket då han gick igenom och kollade bebisen jätte noga, men mest på hjärta och hjärna. Han såg även könet, vilket var en liten pojke. Men han var inte het 100 på det, fast han tyckte att det såg ut som en kille, men det kunde vara en tjej med svullna blygläppar, men inte så troligt sa han. 
Utan för sjukhuset så mötte vi min bror, så sa att det blir en lillebror, och så där. Sen gick vi in till stan och åt lite mat, köpte sedan två par söta strumpor till lillebror. 

Köpte även en ny mobilladdare då den jag har nu har min mammas katt bitit sönder för ett tag sedan och nu kan man knappt använda den... Men köpte en på tre meter istället för den som man får till p en meter. Så kommer nog bli mycket skönare att ha lite längre.  

Kommer nog ta ett bra tag innan vi kommer på ett bra namn, då vi bara har tjejnamn i huvudet då jag var jätte säker på att det var en liten tjeja där inne, haha xD kan i alla fall köpa lite tjejkläder då två kompisar ska få tjejer, så kan ju köpa och sedan ge bort de i present. 

Nu ska man försöka komma på vad man ska äta till middag! 
Lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar