torsdag 1 augusti 2013

God natt!

Ska fixa mig för natten nu och sova lite hade jag tänkt mig.
Idag blev det ingen vilo dag, hehe! Åkte in till stan med hanni, först jagade vi min medicin som jag fick, men fick leta lite för att de inte hade just den inne, gillar inte att ta något annat märke än vad man får utskrivet speciellt inte nu när jag är gravid!
Men i alla fall efter det åt vi lite på mc, världens sämsta person i kassan! Han tog en massa beställningar men kom ingen mat ut? Maten var klar i luckan men han bara tog nya beställningar hela tiden... Suck! När vi väl fått våran mat efter mycket om och men, och mycket klagade så fick jag såklart fel burgare... Fick rätt till slut men pomesen var sjukt hårda och äckliga... Men efter maten var det dags att kolla på dagiskläder och så där. Så nu har har nog allt, ska kolla lite på hans stövlar han har nu, ifall de med måste bytas ut. Eller om han kanske han ha de säsongen ut. Aja. Blev även lite strumpor och hans första kalsonger (mest för att det är gulligt). Han älskade allt, då han somnade i vagnen när vi köpte allt så blev han glatt överraskad när han kom hem till massa med blixten mcqeen saker, gullunge!

Sen har vi inte gjort så mycket mer, känner mig konstig i kroppen och har massor med "mensvärk" och sammandragnigar.. Men det är väl den är bakterien som spökar antar jag.
Imorgon blir det nog att dra och bada någonstans med Tessan och hennes kille! Roligt!

Nej nu ska jag sova, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar