onsdag 14 augusti 2013

Haha!

Totalt misslyckad dag? Skulle ju plugga efter jag blogga förut idag, visst jag började och pojkarna gick ut för att leka eftersom det var så fint väder ute. Men hann precis sätta mig skönt i sängen för hade lite ont här o där. Men efter jag hade läst tre sidor typ där om kring så somnade jag, haha! Skönt och välbehövligt, men men. Sen gick ja o la Vincent, men råkade somna även då... Tänkte lägger honom låter honom somna sen kan jag plugga igen, men det gick ju som det gick... Efter det tänkte skit samma ligger ändå före det jag hade tänkt mig. Så lät det vara typ en pluggfri dag. Gick ut o titta mycket på åskan då Vincent är lite rädd för den, men då ringde pappa och sa att han inte visste när han skulle komma hem. Så vi gick in och kolla lite på tv innan vi gick till ica för storhandling här istället. Skönt att ha det mesta hemma, dock glömde vi lite ändå men fick hem det viktigaste i alla fall, tur det! Men Vincent somnade ganska fort idag inte så konstigt med tanke på att han börjar bli sjuk, stackare! Så blir nog att ringa och sjukanmäla honom imorgon han inte blir bättre imorgon. Men just nu är han genomtäppt i näsan, vaknar han någon mer gång idag/natt så blir det att kolla tempen på han. Hoppas att han klarar sig från förkylning! 
Men nu ikväll tänkte jag med plugga men åskhuvudvärken vägrar att släppa och kan inte plugga med huvudvärk så målade naglarna istället, så jag inte biter ner de igen... 
Lite bilder från dagen <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar