söndag 4 augusti 2013

Söndag

Så idag var det ju tänkt att min kompis plus man och son skulle komma över på taco, men sonen hade fått feber stackarn! Så vi har varit ute på gården och lekt nästan hela dagen, sen kom ukki och mummi på besök lite snabbt. 
De har varit i motala tror jag att det var på karioke (stavning?), så de åkte ändå förbi för så de tänkte vara för inte stanna och hälsa på lite. 
Sen åt vi lite taco och sen gick de ut o lekte lite till. Jag stannade inne då jag hade lite ont. Så passade på att vila lite, sen åkte ukki och mummi hem och Vincent gick och la sig utan gnäll och somnade ganska fort. 
Jag har mest kollat på tbbt och inte gjort så där jätte mycket. Ska snart sova men ska kolla klart på en film som går på femman. Får se vad som händer imorgon. 

God natt på er alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar