torsdag 8 augusti 2013

Fart fylld dag

Så mötet med skolan gick super bra! Trodde jag skulle gå vilse eller att jag skulle backa ur, men det lät så sjukt mycket bättre än vad jag trodde! Kommer bara läsa en kurs i veckan, visst kommer bli intensivt men kommer nog bli bra. Kommer bara plugga kärnämnen, då jag trodde att 500 p var heltids kurs, men det var tydligen bara 400 p så hoppade av en kurs så lite mindre att göra. Men ser fram emot det så det kommer nog bli bra. 
Sen när jag kom hem så gosade jag lite med mina prinsar sen åt vi lite. Sen ut i regnet, passade på att testa regnkläderna, jackan är bra men får nog testa byxorna igen, för de läckte? 

Sen in igen fick ryck och har ju möblerat om i Vincents rum, så nu blev det lite mysigare tycker jag. Började med maten efter det, blev ett bad för Vincent efter maten då han hade mat över hela sig ;). 

Försökte lägg Vincent i två timmar, tills slut så somnade han äntligen! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hade tänkt att baka men all energi gick åt till att lägga vincent, ska snart ta min penselin för kvällen, efter 30 min ska jag äta något litet. Efter det blir det nog att sova.
Går inte att ha luva på han.. Han bara tar bort den hela tiden.. Får försöka hitta en regnmössa eller något, någon som vet vart det finns? 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar