lördag 11 augusti 2012

Från solsken till regn

Hejsan alla fina läsare. Nu ska jag hoppa i säng snart, men tänkte bara skriva av mig lite.
Har tänkt att blogga, men har inte orkat, lat eller vad? Så jobbigt är det ju inte, varje gång jag får lite mer läsare så slutar jag, fast det är ju då jag borde ligga i?
Aja, jag har ialla fall spelat lite sims, och så där.
Men idag fick jag sms av en kompis, hon undrade om vi kunde ses och så fick våra bebisar leka av sig lite. Alltid lika trevligt att träffa henne! Hennes bebis har blivit så stor nu! Det är bara en månad emellan våra bebisar. Först tänkte vi sitta ute i gräset, men det började regna innan jag hann dit, haha! Så vi gick in till henne och lekte lite där. Innan vi bestämde oss för att gå på en promenad, när solen äntligen hade kommit fram. Skönt! Men när vi var typ halvvägs så började regnet att komma, vi tog skydd under en bro när det värsta hade försvunnit. Men skönt var det i alla fall med en promenad. Kom hem och bytte kläder sedan slappade jag till lite film som gick på tv. Efter den sista var slut fick jag något fnatt och bröjade att städa köket, och diska. Haha, kokade även Vincent´s alla flaskor. Vet inte vart jag fick den energin ifrån. Men så kan det gå.

Så idag har dagen varit skön och trevlig. Massor med posetiv energi, det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar