måndag 20 augusti 2012

veckan

Godkväll alla läsare.
Ska snart hoppa i säng och sova tänkte jag. Men först blogga sen diska, som jag skulle ha gjort tidigare idag, fy skäms på mig, haha. Nej men har fått sålt på massa med kläder idag, skönt att det blev lite minskat i alla fall! Har inte gjort någon "vecko shcema" då jag och gimp inte kommer överrens! Men kan ju skriva här istället, fulla dagar framöver!
Idag: Blev det att vila upp oss inför veckan, lite städning.
Tisdag: Stan med mamma för lite shopping inför dopet, möta upp en köpare, träffa Matti mamma, möte med kyrkan, ang dopet som är på lördag.
Onsdag: Heldag på stan och ikano, kanske baka lite denna dag?
Torsdag: Träffa en köpare, sen storbak.
Fredag: Baka mer, träffa en som säljer en sak till mig.
Lördag: DOP!
Söndag: VILA!
 Nu ska jag se klart på breakning news...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar