fredag 17 augusti 2012

Godnatt

Säger god natt nu, för ska snart sova. Ska bara diska upp disken först.
Men idag har jag och Vincent lekt med hans gudmor Lisa, det var roligt tyckte han, sötfisen då!
Har även fixat mammas telefon och bredband, plus hennes dator. Matti hjälpte mig med, men ändå. Sen fick min moster köpa vår jätte gamla dator, hoppas att hon blir nöjd med den! Ska bara fixa skärmen då det krävs en adapter till den, men det har vi som hon kan få. Eller i alla fall att låna, tror inte att de är så dyra. Glömde dock kameran så har inte kunnat ta några bilder från idag... Men ni kan få en bild som jag tog här om dagen på min lilla klimp! Hur söt och knas får man vara? <3

(detta skulle kommit upp vid 23! Fortfarande inte diskat, fy skäms på mig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar