söndag 5 augusti 2012

Söndag

God morgon på er!
Idag vaknade vi kl 8. Men gick inte upp förens vid 9, skönt att kunna ligga och dra sig lite på morgonen och bara mysa. Det har vi ju inte kunnat göra så länge, när Vincent var nyfödd så skulle man ju upp så fort han vaknade, han total vägrade att ligga och mysa då.
Idag blir det ialla fall att hoppa in i duschen snart, för Vincent ska ha sin förmiddagslur om typ 10-15 min. Så hinner skriva klart detta inlägg. Just nu springer han omkring i sin gåstol. Han älskar verkligen den, hehe! Skönt att det finns sånt, han älskar ju även att åla men ibland kan det vara skönt att inte behöva ha så mycket koll på vad han kollar på med. För när han ålar kan han ju stoppa vad som helst i munnen, dock är det ju inte så mycket som är farligt för honom, men ni fattar nog vad jag menar.

Senare sen ska vi äta lunch hos min mamma, typ söndags middag. Mysigt. Ska se i fall vädret håller i sig så att man kanske kan gå en liten promenix eller bara gå ut och gunga lite. Det skulle nog i alla fall Vincent gilla.

Har även börjat kolla på ny telefon, då min håller på att gå sönder, suck! Den är knappt ett halvår... Aja, får se vad det blir för telefon, någon som har tips om någon bra telefon som man kan mobilblogga med? Inte alltid man har tid för att sitta vid datorn, då min laptop inte funkar som den ska längre(internet funkar inte;S).
Hoppas att jag hittar någon i min smak, vill helst ha någon med hyfsast bra kamera, bra internet, bra android(min har typ 2.0 eller något, vilket gör att jag inte kan fixa blogger appen!). Det är typ allt jag behöver. Nej nu är det dags för lillkillen att sova, sen ska jag hoppa in i duschen. Hoppas att ni alla får en bra söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar