tisdag 21 augusti 2012

Fullt upp!

Äntligen en stund ledig, eller jag har sätt svenska hollywood fruar.
Idag vaknade vi kl 8, som vanligt när det gäller Vincent. Sen åt vi lite frukost, hoppade in i duschen. Fixade mig, sedan åka in till stan med mamma, hittade en hel del kläder! Blev lite små fattigt idag haha! Fick även lite kläder sålda, lite skönt det med. Sen tog vi en fika och sedan åkte vi hem. Men såklart hittade jag inte allt jag skulle ha utan köpte annat till Vincent haha! Men strumpbyxor och pyjamas var ett måste. Blev även lite annat med, kan visa upp den någon annan dag.

När vi kom hem så var Vincents farmor och farfar där, jag hann vila i typ 20-30 min innan vi åkte ut till ikea och åt, köpte även lite säkerhet saker till hemmet. Efter det så köpte de Vincents dop present, kan visa upp den på lördag. Men kan säga att jag älskar den ;)

Efter det så blev det rusta och köpa lite saker till dopet, även kolla på lite förvaring till min prins leksaker. Lämnade Vincents farfar och farmor vid tåget(farfar skulle hem och jobba, kommer tillbaka på lördag). Sen åkte vi till en gård för ett möte med prästen och de andra som ska döpas den dagen. Måste säga att jag älskar den henne. Vilken underbar människa!

Sen till tågstationen åter igen för att hämta upp Reija(vincents farmor). För att Jouko skulle slippa vara ensam i typ två timmar. Åkte till Willys för att handla lite, blev mycket mer än vad vi hade tänkt oss, haha! Men allt var nödvändigt. Så är det ibland. Sen kom vi hem, packa upp, vincent åt och så vidare. Lekte lite med honom, och passade på att vila lite. Sen var det dags för honom att sova, tog typ 30 min...SUCK! Missade ju lite mer än halva hollywood fruar. Tur att man kan kolla på datorn. Nu blir det att läsa lite bloggar, sen soova!

Imorgon vet jag inte om det blir någon matmarknad, vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar