lördag 11 augusti 2012

Skön promenad

Hade ingen att gå med, men gick hela vägen helt själv. Måste säga att jag är stolt över mig själv! Det var så skönt med, dock var mitt sällskap trött, så sov typ hela vägen. Men så är det ju, haha! Passade på när han skulle sova så att han i alla fall fick sova ute. Skönt för honom. Men han vaknade precis lagom. När han vaknade var vi vid en lekpark, så stannade där och gungade lite. Alltid lika roligt tycker Vincent, sen fick han lite melis, som var lite majkrokar och vatten. MUMS sa han!

Han hade jätte problem med vatten i början av sommaren, tyckte inte alls om det. Det var ju så varmt så vi hittade på massor som han kanske skulle tycka om, som mortosdryck, fruktdryck, och massor annat. Men inget tyckte han om, sen skulle vi visa någon att han inte alls tyckte om vatten, men då gick det jätte bra helt plötsligt? haha! Så han dricker bara vatten, men lika bra det. Det är ju så mycket bättre med vatten än massa olika drycker.

Idag har vi även varit och halvt storhandlat (så mycket som vi kunde få med oss hem). Skönt att ha hela kyl och frys fulla! Sen har jag tvättat, hängt upp tvätt. Även då vikt tvätt. Men nu snart ska jag ställa mig och diska, vi har precis ätit lite mat, mums.

Några bilder från dagen.
Precis när vi hade gått ut

typ 5 min senare, haha!

Skrutten sov så sött så :)

Mycket fin väg måste jag säga, även ett gulligt par framför mig :)

:)

Här typ vaknade Vincent sen :)

Ätit lite majskrokar och druckit lite vatten

sötnosen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar