söndag 26 augusti 2012

Nu tänker jag på en väldigt fin vän till mig, en av mina närmsta vänner. 
Har tänkt på dig hela dagen idag ska du veta. Du är verkligen guldvärd för mig och förtjänar bara det bästa. Vi har inte alltid varit så här tajta som vi är idag, men tror nog att det är nu vi behöver varandra som mest. Jag är så himla glad att vi har den här kontakten, för vad hade jag gjort utan dig nu? Jag vet inte om jag ska vara ärlig. Men kan säga så här mycket att du förgyller min dag när vi ses eller pratar. Du vet att det blir bättre tro det eller ej, jag vet. Men jag vet även hur jobbigt du har det just nu, hur mycket du fäller tårar. För jag hade gjort det samma, men tänk på det som inte dödar dig gör dig starkare. Babe du och jag, jag och du till slutade älskade vän. Jag älskar dig så mycket, och våra underbara minnen. 

DU ÄR GULDVÄRD BABE! <3

( Detta inlägg är till för henne, lite privat om vad som har hänt, men ville göra ett litet inlägg så att hon inte glömmer bort att hon är älskad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar