torsdag 2 augusti 2012

God natt!

Nu säger jag god natt för idag, men innan det tänkte jag skriva av mig lite från veckan som gått, jag har glömt bort bloggen!?! När jag har tänkt på bloggen har jag haft annat för mig.
Men i fredags så åkte jag och älsklingen och shoppade lite kläder, blev bara till pojkarna. En ny stjorta till matti, blev även en hoddie. Sen blev det en hel dop outfit till lillkillen, han kommer att bli så fin! Jag hittade dock inget, buhu! Men ska nog till stan snart igen och kolla efter en fin klänning :)
I lördags var min mamma barnvakt åt Vincent, så jag och älsklingen fick lite egen tid. Vi kollade på lite serier och åt popcron och lite vin på det, mums!
Söndagen blev det att städa en massa, sköönt! Har till och med hållt det fint och rent. Brukar tyvärr inte göra det, men nu har vi båda lyckats, skönt att alltid vakna upp till ett fint hem, lika så lägga sig när det är fint.
Sen har vi inte gjort så där jätte mycket.
Men idag kom sötnosen Jossan hit på besök, alltid lika kul! Vi pratade om att åka till skänningemarken imorgon, men tror nog inte att det blir av, tyvärr. Men så är det ju.  Nu har jag diskat klart för idag, nu ska jag bara plocka upp alla leksaker som är över allt efter Vincent, haha! Här kommer det lite bilder :)
Från när vi myste <3

Hehe ;)

Fin ett fel?

lite över redigerad, jag vet, haha! Sötnosen idag i alla fall <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar