måndag 6 augusti 2012

Nya tag!

Idag ska jag börjat med att banta åter igen. Inget godis och vi börjar med att bara äta kyckling, fisk och broccoli och en bra, hälsosam frukost som start på dagen. Idag blev det grovt bröd med ett glas järn och c vitamin. Ska nog till affären och handla lite nyttig yoghurt så att jag kan äta lite musli till med. En jätte bra start på dagen ju.
Ska försöka få med älskligen på en lite promenad idag, så tråkigt att gå själv ju. Eller så kanske jag lyckas hitta någon annan som vill gå med mig, hoppas på det i alla fall.

Gick aldrig och la mig tidigt igår sen, hade lite tråkigt så att jag började att locka håret när Vincent hade somnat. Haha! Vad tycks?
Vet inte om jag tycker om det eller inte....

Så idag vet jag inte vad som händer, har lust att göra något men vet inte alls vad jag har lust att hitta på? Typ träna en massa, men det finns verkligen ingen ork till det, usch! Hur ska jag kunna få tillbaka min kropp om jag aldrig har tänkt på vad jag äter, dessutom har jag aldrig varit den som har tränat. Nu när jag tänker tillbaka så hade jag ändå en helt okej kropp i st M, nu har jag nästan xl på vissa kläder då jag känner mig så tjock så vill jag inte ha något som sitter åt... 
Aja, nu måste jag verkligen ligga i och sluta med allt godis och kakor! Kanske någon liten godispåse till lördagar och något glas cola...
Nej nu ska jag ta och ge Vincent lite mat sedan natta honom, medans älsklingen städar lite, vi kanske hörs lite senare idag, hoppas att ni får en bra måndag alla! :)

1 kommentar: