onsdag 22 augusti 2012

Pust!

Nu har man tagit det lite lugnt. Denna dag har också gott i ett hela tiden. Vaknade, fixade mig lite. Sen åkte vi till ikea, åt lite och blev lite små köp, eller små och små. Ett köksbord med stolar, så jag och mattis mamma plus vincent fick inte plats i blien så vi fick åka buss hem, gick bara in en snabbis på maxi. Skulle aldrig har gjort det, för när vi kommer ut så VRÄKER det ner med regn, och jag hade glömt regnskydd och filt till lillen. Så han fick låna min tröja, haha! Men vi blev jätte blöta, men vi kom hem i alla fall.
När vi kom hem så tog vi det lugnt, försökte sova lite, men Vincent ville inte det.

Bara att gå upp och leka med honom, sen blev han så trött, typ inget funkade typ, förutom lite musik och dans. Jag älsklingen åkte och handlade lite medans mattis mamma la vincent, han har bara vaknat en gnåg än så länge, vilket är rekord på länge!

Han brukar vakna ganska ofta för att han har tappat nappen, eller så vaknar han och gallskriker. Gubben då!
Imorgon blir det att åka in till stan IGEN! Haha, varit på stan varje dag denna vecka typ? Så är det ibalnd, lite små stressigt till dopet. På kvällen ska jag baka med mamma.

Vad har ni hittat på denna onsdag?
En osminkad mamma och en halvtrött bebis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar