lördag 18 augusti 2012

God natt!

Idag har Vincent har en skrikdag, är helt slut. Så ska gå och lägga, hade tänkt att lägga mig tidigare men klockan bara sprang iväg! Vincent somnade för natten vid halv 11 idag, usch! Trodde att klockan var 20.00 när jag la honom för natten, men ikke! Kl var bara 19... Så han vaknade 30 min senare och vi var tvungen att ta upp honom. Lekte massor med honom och försökte få honom att sova igen vid 9, men han ville verkligen inte sova, men vi gav inte upp. Tur att man är två nu! Vi turades om, sen somnade han som sagt vid halv 11! Gjorde en liten bild om vad jag har för planer i helgen. Hade lite tråkigt, haha!
Nu ska jag hoppa i säng! 
Hoppas att ni alla får en god natt, och sover sött. För det hoppas jag att jag gör :) Ps, hoppas att ni nya läsare stannar och fortsätter läsa min blogg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar