onsdag 29 augusti 2012

hello.

Hejsan alla.
Nu var det ett par dagar sedan jag skrev igen. Jag har bara inte orkat. Så är det ju ibland. Fullt upp med vardagslivet. Som just nu är jätte bra, känner mig lyckligt lottad för vilken fin familj jag har. De finns där och stöttar mig när jag är lite ledsen. (mina närmsta är som en familj för mig).
Igår var jag och älsklingen på stan och shoppade lite ( fick presentkort på hm i doppresent). Sen hem o äta lite, sen gick vi och la oss o sov en lite stund. Sen kom min mamma på besök en lite stund. ( skulle ha åkt till min pappa som fyllde 50, men han var tydligen inte hemma, haha!). Idag fyller min mamma år, skulle gått till henne med. Men Vincent har varit jätte grinig typ hela dagen så har inte orkat ta mig dit. Får ta det någon annan dag helt enkelt.
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske in till stan en sväng och köpa en sak. Men har inte fått något svar ännu, en så är det ju. Ska försöka få ta på henne igen. Sen hoppas jag att jag kan träffa en kompis.


sötnosen igår! Don´t drink and dive;)

syns inte så bra, men fick ett getingstick i lördags, så här såg det ut ett par dagar efter...

även ett härligt skoskav... Vill man vara fin får man lida pin....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar